All Messages

By thatfandomlyfe on Jul 13, 2014 at 9:00 AM

thank you for accepting and i hope you enjoy my future memes!!

> Show Conversation


By Qwertzuy on Jul 10, 2014 at 12:50 PM

Sorry...I'll try to not do anything on my own anymore, but in case I still do that, just inform me.

> Show Conversation


By mewki5 on Jul 2, 2014 at 2:11 PM

(also i'm leaving tomorrow and won't be back until sunday)

> Show Conversation


By mewki5 on Jul 2, 2014 at 1:40 PM

(she has an ability she can't control, it causes computery things to glitch out when she gets scared, permission to use it? i won't cause much damage)

> Show Conversation


By mewki5 on Jul 2, 2014 at 12:03 PM

(hiya, about Sim)

> Show Conversation


By mewki5 on Jul 1, 2014 at 1:02 PM

(i'm gonna be on vacation for the fourth, not sure when i'll get back)

> Show Conversation


By _Spitfire_ on Jun 23, 2014 at 3:46 PM

(I will be on vacation from the 28th to like the 9th ... I may be slow.)

> Show Conversation


By _melody_ on Jun 23, 2014 at 3:31 PM

Okie dokie :) also, good luck wih exams!

> Show Conversation


By mewki5 on Jun 23, 2014 at 11:39 AM

finished school, counselor's assistant at a summer camp now.

> Show Conversation


By mewki5 on Jun 23, 2014 at 10:07 AM

how you been?

> Show Conversation


By mewki5 on Jun 23, 2014 at 7:51 AM

okay, i might drop in and participate, i might not. i've been having a busy summer.

> Show Conversation


By _melody_ on Jun 23, 2014 at 4:34 AM

sweet! Also, what do I call you? xP

> Show Conversation


By Sweetie_Belle_ on Jun 23, 2014 at 3:57 AM

(That makes a lot of sense)

> Show Conversation


By Sweetie_Belle_ on Jun 23, 2014 at 3:26 AM

(Cool! I think I got one that sounds fun. On a more serious note, are there any specific times this thread starts/ends? Since It's very likely folks from every timezone will arrive, it may be the case one could be working/ sleeping/ eating at that time)

> Show Conversation


By _melody_ on Jun 23, 2014 at 3:04 AM

oh yay! lol, i didn't realise you'd replied xD

> Show Conversation


By _melody_ on Jun 23, 2014 at 3:03 AM

Sorry, that was rude of me, lemme introduce myself xD Hi, my name is Melody, I used to rp quite some time ago but i got busy with studying and stuff...I first got into rp through a thread called "breaking of the 7th dimension". My oc is Princess Melody Roseshine, sister of Cadance, however, she hated being treated as a royal and kinda ran away. She's a unicorn, her special talent is making others happy with music, and she has the power to take away other ponies' emotional pain, although this causes her to suffer that pain physically. If any of this is too op, i can get rid of parts of it :)

> Show Conversation


By Sweetie_Belle_ on Jun 23, 2014 at 2:58 AM

(Hey, I heard you were setting up a thread. I have two question. : Is it possible for me to join? And 2: Are there any restrictions/ necessities characterwise?)

> Show Conversation


By _melody_ on Jun 23, 2014 at 2:44 AM

OMG I WANNA BE PART OF MASS THREAD RP.

> Show Conversation


By _Spitfire_ on Jun 22, 2014 at 6:47 AM

Sure :) i would love to. I rp the wonderbolts, octavia and daring do/ a.k. Yearling

> Show Conversation


By Qwertzuy on Jun 22, 2014 at 4:59 AM

Thanks for the information, I'm looking forward to it!

> Show Conversation


You must be friends with CrazyJack123 to leave a message. Add As Friend