Messages between Moosk and Touta_Matsuda


By Touta_Matsuda on Mar 21, 2012 at 9:30 PM

thanks i really appreciate that


By Moosk on Mar 21, 2012 at 9:27 PM

Dont worry I bet youll do just fine! C:


By Touta_Matsuda on Mar 21, 2012 at 9:07 PM

yeah i think so but ive never preached before in my life so this will be new to me


By Moosk on Mar 21, 2012 at 8:50 PM

Wow thats great!


By Touta_Matsuda on Mar 20, 2012 at 8:26 PM

well thank you for not being offended i became a ordained minister to help people good for you


By Moosk on Mar 20, 2012 at 8:24 PM

Yes I do believe in the Lord and no you have not offended me


By Touta_Matsuda on Mar 20, 2012 at 8:19 PM

well do you believe in the lord jesus christ? have you been saved? and have you accepted jesus christ as your lord and savior please forgive me if i offended you at all


By Moosk on Mar 20, 2012 at 8:10 PM

Depends on the question but other wise sure go ahead


By Touta_Matsuda on Mar 15, 2012 at 10:23 PM

hello my friend how are you would you be offended or angry if i asked you a couple of questions


By Touta_Matsuda on Jan 1, 2012 at 6:52 PM

im very glad to hear that youre terrific im great thanks


By Moosk on Jan 1, 2012 at 12:17 AM

Happy New Year's!! Im terrific! How bout you? C:


By Touta_Matsuda on Dec 31, 2011 at 10:27 PM

how are you happy new years to you


By Moosk on Dec 29, 2011 at 8:28 PM

Hello


By Touta_Matsuda on Dec 28, 2011 at 7:24 PM

hello


By Touta_Matsuda on Nov 12, 2011 at 9:06 AM

yeah i totally understand what you mean


By Moosk on Nov 12, 2011 at 6:12 AM

Its fine. at least i can remember them all


By Touta_Matsuda on Nov 11, 2011 at 4:13 PM

yeah i bet im terribly sorry


By Moosk on Nov 11, 2011 at 3:46 PM

My grandpa was in the veitnam war, i missed when he would tell us about everything that happened and how things went on back then C:


By Touta_Matsuda on Nov 11, 2011 at 6:55 AM

yeah i have a cousin whos on my fathers side who is still alive he was in the Vietnam war and i will be talking to him later he is staying at my dads house for a couple of days


By Moosk on Nov 11, 2011 at 6:49 AM

Im fantastic since its veterans day, i get to stay home! How about you


By Touta_Matsuda on Nov 11, 2011 at 6:48 AM

hello my friend how are you today


By Touta_Matsuda on Oct 25, 2011 at 3:42 AM

hahaha lol thats funny


By Moosk on Oct 24, 2011 at 9:12 PM

It was actually kinda good I spent most of teasing my aunt of how i want to put a bunny costume on her cat ^^


By Touta_Matsuda on Oct 24, 2011 at 2:08 AM

my day went pretty well thanks how was your day mam


By Moosk on Oct 23, 2011 at 7:54 PM

No problem How ur day?


By Touta_Matsuda on Oct 23, 2011 at 5:00 PM

nope nothing at all thanks for asking


By Moosk on Oct 23, 2011 at 7:19 AM

At least your doing ok.. is anything wrong?


By Touta_Matsuda on Oct 22, 2011 at 10:46 PM

the pleasure is all mine mam im very glad to hear that youre doing well im doing ok thanks


By Moosk on Oct 22, 2011 at 10:36 PM

Hey New CheezFriend! I find it too to be an honor to be friends with freindly cheezpeople!! C: And I am great! How bout you?


By Touta_Matsuda on Oct 22, 2011 at 8:45 PM

hello my awsome new cheez friend how are you im very honored and delighted to meet you