All Messages

By Brony4lyfe on Nov 16, 2011 at 7:31 AM

I fav'd it almost as soon as you put it up. :) So I take it you're feeling better today?

> Show Conversation


By Brony4lyfe on Nov 16, 2011 at 7:02 AM

Ah, coolies! Hmm..lunch..*thinks about what to make for lunch today*

> Show Conversation


By Brony4lyfe on Nov 16, 2011 at 6:45 AM

Aww..I didn't even get a good look at your last profile pic before you changed it. This one is cool though...I can't quite make out what's in her hair there however.

> Show Conversation


By bleachfan11709 on Nov 15, 2011 at 9:16 PM

Oh god ain't that the truth?

> Show Conversation


By PinkieSurprise on Nov 15, 2011 at 6:03 PM

Oooo here I just made this, this will make you happy! http://pinkiesurprise.deviantart.com/#/d4gbczq

> Show Conversation


By aeveeItazura on Nov 15, 2011 at 4:05 PM

Now I'm confused. I thought your tag name thing was a shout out for Pinkie Pie. And now your avatar looks like Apple Jack. I spend a few hours looking them all up.

> Show Conversation


By PinkieSurprise on Nov 15, 2011 at 2:24 PM

It's supposed to be a very sad :'( its about pinkie getting diabetes or something...well cuz you know...she fights sooo many zombies all the time.

> Show Conversation


By PinkieSurprise on Nov 15, 2011 at 2:21 PM

LOL! Oh...but um...no nevermind...I don't want you to read it...well I know I will never read it.

> Show Conversation


By AshheartXArrow on Nov 15, 2011 at 1:53 PM

if you wanna know what Marik looks like he's my image pic thingy

> Show Conversation


By Brony4lyfe on Nov 15, 2011 at 1:48 PM

Lulz, I wish I could help you there, but I'm a bit dry in inspiration myself atm. I see you made another profile pic, coolies! :)

> Show Conversation


By AshheartXArrow on Nov 15, 2011 at 1:45 PM

Haha it's yu-gi-oh reference I cosplay as Marik Ishtar and the pharaoh basicly ruined my life my dad's family tradition was the firstborn son if the Ishtar family had to take a tombkeepers ignition so he had to carve a message into my back with a hot dagger this sprung my evil side so in the deuling tourniments i attemted to destroy yugi moto whom holds the spirit of the pharaoh once he defeted me in a deul my evil side died and i accepted my life but since i cosplay i dont have to follow the rules so i can still pretend that i can desroy the pharaoh so to sum it up as Seto Kaiba would say SCREW THE RULES I HAVE MONEY! YEAAAAAAAAAAAAAH!

> Show Conversation


By Brony4lyfe on Nov 15, 2011 at 9:58 AM

Ooooh...I'm sorry to hear that. However, I'm glad if it works for you as far as getting drawings done. I'M SO CONFUZZLED FOR EMOTIONS!! ^_^

> Show Conversation


By AshheartXArrow on Nov 14, 2011 at 4:36 PM

KILL THE PHAROAH!

> Show Conversation


By AshheartXArrow on Nov 14, 2011 at 4:32 PM

Hiya It's me Marik my computer is going to be down for at least three days so when i get back i'll call you DONT CALL ME I'LL CALL YOU

> Show Conversation


By PinkieSurprise on Nov 14, 2011 at 3:27 PM

Ok, but I'll only give her a piece.....I get the rest >:D

> Show Conversation


By bleachfan11709 on Nov 14, 2011 at 3:20 PM

I live in all the time zones at the same time so it is tonight/today/morning all the time. And I'm fine. Yourself?

> Show Conversation


By bleachfan11709 on Nov 14, 2011 at 9:47 AM

Hello.

> Show Conversation


By PinkieSurprise on Nov 14, 2011 at 9:42 AM

^_^ Yeah, I try not to let her in, but she has my house keys :(

> Show Conversation


By Brony4lyfe on Nov 14, 2011 at 7:31 AM

Heh heh, if the flu does that for you, I'm envious. I didn't even feel like getting out of bed that first day I got it. :)

> Show Conversation


By oshawottcheezburgerz on Nov 14, 2011 at 3:54 AM

http://cheezburger.com/oshawottcheezburgerz/lolz/View/5432906240

> Show Conversation


You must be friends with Pinkius_Piecus to leave a message. Add As Friend