All Messages

By Touta_Matsuda on Nov 19, 2013 at 3:05 PM

im not here much but im back now

> Show Conversation


By SirKilmoreRyan on Apr 4, 2012 at 7:39 AM

No problem, your stuff is pretty good!

> Show Conversation


By Touta_Matsuda on Mar 22, 2012 at 2:48 PM

its been awhile how are you

> Show Conversation


By Beast.of.Blood on Mar 20, 2012 at 12:01 AM

MY NAME IS WHITNEY!!!!!

> Show Conversation


By nutmegluvzu on Mar 17, 2012 at 4:34 AM

I'm glad you understand.

> Show Conversation


By engleshen on Mar 1, 2012 at 1:28 AM

Thanks for accepting ;)

> Show Conversation


By Touta_Matsuda on Feb 29, 2012 at 10:36 AM

ive been extremely great thanks

> Show Conversation


By Bendyrulz on Feb 29, 2012 at 1:49 AM

lol, me neither. Mainly because I've received so many friend requests over the months :P

> Show Conversation


By Touta_Matsuda on Feb 28, 2012 at 10:28 PM

hey dude its been awhile

> Show Conversation


By bacon_boyy on Feb 18, 2012 at 4:53 PM

No problem. If I've favorited it, it must've been good. :)

> Show Conversation


By oshawottcheezburgerz on Nov 11, 2011 at 4:38 AM

yeah. ^^ the only time i'm not active is when i'm asleep or on a trip. :P

> Show Conversation


By Touta_Matsuda on Nov 9, 2011 at 6:41 AM

hey congratulations thats so awesome im very happy for you my friend

> Show Conversation


By Touta_Matsuda on Nov 8, 2011 at 5:30 PM

hey congratulations thats awesome

> Show Conversation


By jtan1998 on Nov 6, 2011 at 7:12 AM

Haha i have no clue. Just lookin' for people to like my LoLs! :)

> Show Conversation


By oshawottcheezburgerz on Nov 6, 2011 at 7:03 AM

eeyup. ^^

> Show Conversation


By SirKilmoreRyan on Nov 6, 2011 at 6:15 AM

Thanks for accepting, sir!

> Show Conversation


By oshawottcheezburgerz on Nov 6, 2011 at 4:21 AM

no problem! ^^

> Show Conversation


By Beast.of.Blood on Nov 5, 2011 at 6:27 PM

D: rude...

> Show Conversation


By Beast.of.Blood on Nov 5, 2011 at 6:25 PM

GAH!!!

> Show Conversation


By TubePunch30 on Nov 5, 2011 at 5:11 PM

Hahaha. Well damn. That would be super awkward. Nice.

> Show Conversation


You must be friends with Quozark to leave a message. Add As Friend