Messages between SirNottaguy-Imadad and 2katmom


By SirNottaguy-Imadad on Aug 29, 2014 at 5:47 AM

Thank you for the congrats. You can't disagree with "science", now can you?


By 2katmom on Aug 27, 2014 at 3:33 PM

Light n Sound FP congrats! **hugs** kris


By SirNottaguy-Imadad on Aug 25, 2014 at 6:05 PM

Thank you for the congrats. As I get older, I find myself doing this quite a bit.


By 2katmom on Aug 25, 2014 at 2:55 PM

Con --oooh chipmunk -- grats! **hugs** kris


By SirNottaguy-Imadad on Aug 21, 2014 at 6:59 PM

Thank you for the congrats. I love it when a sub page LOL make main page. Many more people see it (I think, anyway).


By 2katmom on Aug 19, 2014 at 2:40 PM

And the ironing continues with the 2 FPs alll the way to the ICHC FP! **hugs** kris


By SirNottaguy-Imadad on Aug 19, 2014 at 3:28 AM

The voices told me to thank you for the congrats, but I didn't ask them if I should.


By 2katmom on Aug 18, 2014 at 6:00 PM

Annndd -- one more - even tho i know you didn't ask for my opinion -- Congrats on Ancap lol! **hugs** kris


By 2katmom on Aug 18, 2014 at 5:52 PM

ironically, the voices are telling me to congoggulate u! dubble FP congrats! **hugs** kris


By SirNottaguy-Imadad on Jul 12, 2014 at 3:28 PM

Thanks for the congrats. I know the voices aren't real, but they do have some great ideas.


By 2katmom on Jul 11, 2014 at 4:00 PM

Voices congrats!! but- they did talk to me too -- i swear! **hugs** kris


By SirNottaguy-Imadad on Jun 9, 2014 at 12:57 PM

Thanks for the congrats. One commenter wondered if the really had smartphones. I do hope they're kidding. I would hate to start a new conspiracy theory.


By 2katmom on Jun 9, 2014 at 10:07 AM

Prarie goggie awl da way ti ICHC FP! congrats agin ( all my sillies in da errlier congrats! ) **hugs** kris


By SirNottaguy-Imadad on Jun 9, 2014 at 3:57 AM

Thanks for the congrats. Perhaps they are just tired of us acting like they are "beneath" us.


By 2katmom on Jun 8, 2014 at 1:27 PM

Ahnn - prairie snobs congrats tu! but -- i thougt doze prairie folkz were - umm -down tu erf??? **hugs** kris


By 2katmom on Jun 8, 2014 at 1:09 PM

Rapunzel congrats!! **hugs** kris


By 2katmom on May 4, 2014 at 1:27 PM

Silly video from Lucasfilms -- https://www.youtube.com/watch?v=-ROl4LuyNQM#t=31 -- the auditions for the cantina. Enjoy!


By SirNottaguy-Imadad on Apr 27, 2014 at 7:16 PM

Thank you for the congrats. My aunt (her real name wasn't Bertha, but who else but me would know that?) was not the least bit amused. We all thought it was hysterical. Even though it happened nearly 40 years ago, I remember it like yesterday.


By 2katmom on Apr 27, 2014 at 10:23 AM

FP congrats!!! aunt berfa's butt lik!!! **hugs** kris


By SirNottaguy-Imadad on Apr 2, 2014 at 3:33 AM

Thank you for the congrats. I considered making a profile named "Google" so I could claim all those FP pictures.


By 2katmom on Apr 1, 2014 at 3:27 PM

Temptation - -oops none coming mai wai -- congrats!!! soo good to see friends getting FPs! **hugs** kris


By SirNottaguy-Imadad on Mar 30, 2014 at 6:54 PM

Thanks for the congrats. I don't think the kitty was talking about you (unless you're inclined to go to the beauty shop in your jammies. Hey, I've seen folks at Walmart in their jammies so it theoretically could happen.


By 2katmom on Mar 30, 2014 at 5:52 AM

Freek show congrats!! hmmm - hyope he didn't mean me (tho am still in jammies at 9 am almost) **hugs** kris


By SirNottaguy-Imadad on Mar 27, 2014 at 3:12 AM

Thank you for the vast multitude of congrats. Would that make it vats of congrats?


By 2katmom on Mar 26, 2014 at 4:48 PM

OMG u ar sooo gonna be tu big fur britches wit all dese FPs!!! - gonna wait til i check ICHC page before posting this one -- lol -- ok - think i got them all - if not - Congrats on any i missed!!!! **hugs** kris


By 2katmom on Mar 26, 2014 at 4:34 PM

N -- goggie vestigatrus chekin da fence??? iz somwun fencin somfin??? Congrats!! **hugs** kris


By 2katmom on Mar 26, 2014 at 4:24 PM

Skeptical kitteh -- concats!!!! hmm - hope he's not tawkin tu me! **hugs** kris


By SirNottaguy-Imadad on Mar 9, 2014 at 7:04 PM

Thank you for the congrats. After his hot bath, he needed to cool off.


By 2katmom on Mar 9, 2014 at 5:26 PM

Muddiness is next tu DOGliness???? congrats on da FP! **hugs** kris


By SirNottaguy-Imadad on Mar 1, 2014 at 4:42 PM

Thanks for the congrats. Ai lubs caek.