All Messages

By Fauxpaws on Dec 7, 2010 at 1:26 PM

Thanks, Skeptic! Yeah, I didn't even think about the 'FP' thing til somebody brought it up once. If ya go to the bottom of just about any page on here, you'll see all the different lol categories. There's a bunch! I didn't know it was all listed there for the longest time. It's kinda fun to poke around.

> Show Conversation


By ladysorrowishana on Dec 7, 2010 at 12:05 PM

Ai suprized ur nawt marreed yet wif widdle skepticcats runneeng awound awl ober u, sayeeng daddee dadee dadee tew u an u teeching dem lolspeek insed uf eenglish an showing dem haow tew uoos icanhascheezburger. Duz u has a gurlfrend oor r u lonlee?

> Show Conversation


By ladysorrowishana on Dec 7, 2010 at 11:21 AM

Wow ai yung compard tew u. Nawt trwing tew b meen r nefing. Ai steel lieks u tho <3

> Show Conversation


By pusskitty on Dec 7, 2010 at 11:06 AM

Uncle Stub lived to be about 75 I think. I think it was because he was 'pickled'!! Lol

> Show Conversation


By pusskitty on Dec 7, 2010 at 10:15 AM

No matter the inspiration, he is funny. As I said, coulda been inspired by some of my back-country kin folk!!! (Not really, well, unless you count my Uncle Stub --- so named for getting drunk on moonshine and chopping his index finger off while chopping wood!)

> Show Conversation


By kingjasper on Dec 7, 2010 at 9:28 AM

Thank you! glad you liked, just couldn't resist that one. Ah, sometimes you make LOLs that you feel are brilliant and others I guess you're not quite so sure on. Well, I enjoy yours, give me a good LOL

> Show Conversation


By kingjasper on Dec 7, 2010 at 9:16 AM

has that happened to you? tis a shame that happens. Well ur LOL got 5 burgers from me! :)

> Show Conversation


By kingjasper on Dec 7, 2010 at 8:52 AM

hahaha...."peer review" is fantastic! ROFL. KJ

> Show Conversation


By eyedoc on Dec 7, 2010 at 8:14 AM

Ha haaaa... I check in on the onion weekly.. how'd I miss that one.. "You listen here ya taters".. LOL Thank you!

> Show Conversation


By gdonato on Dec 7, 2010 at 7:53 AM

ohai skepticcat! i luvs ur avatar too. it be festive. mine was drawn for meez by a frien. =D

> Show Conversation


By rew on Dec 7, 2010 at 7:01 AM

Fank u ai will.

> Show Conversation


By ladysorrowishana on Dec 6, 2010 at 9:09 PM

Ai sawed u in ur kilt fingee... cyoot ;) Haow owld r u? I'z twentee-seben soon tew b twentee-ate awn decembur ninetweent. U lookit in ur thurtees byt ai jus gessin...

> Show Conversation


By Suzi_sMom on Dec 6, 2010 at 7:23 PM

http://cheezburger.com/Suzi_sMom/lolz/View/4101866752

> Show Conversation


By Suzi_sMom on Dec 6, 2010 at 6:33 PM

meh - there'z always peeps with no sense of humour.

> Show Conversation


By pusskitty on Dec 6, 2010 at 6:31 PM

How could you not know it was fake? Although, being from Tennessee, I have relatives like Joed!! They pretty much still live in the backwoods, tend their moonshine, and play hell with the rest of the family!!! LOL!!

> Show Conversation


By Suzi_sMom on Dec 6, 2010 at 6:20 PM

Hamsturs maek gud toys fer kittehs wen yoo puts em in a clear plassik ball an let em run arown.

> Show Conversation


By pusskitty on Dec 6, 2010 at 6:15 PM

ROFL!! Gonna pee my pants! ED "Taters is wrath-minded" and checked it out and been there for 20 minutes!!!

> Show Conversation


By Suzi_sMom on Dec 6, 2010 at 6:04 PM

hyooir <---- wut is dat wurd? BTW I just noticed the Basement Cat Xmas collectibles. I just LUVZes them. I saw that you like the coal - are you thinking of warming up the cheezburger machine fer apres snobLoL snacks?

> Show Conversation


By Suzi_sMom on Dec 6, 2010 at 5:52 PM

I think my funny is an acquired taste. Most of my LoLs are liked - but only by a few. And the only 2 LoLs that made it to the FP are lame by comparison to some others . . . in my humble opinion

> Show Conversation


By Suzi_sMom on Dec 6, 2010 at 5:39 PM

I guess yoo sees mai stuffs cuz of we haz lots ov cheezbuddies in common. I'm glad I assepted to be yur cheezfren.

> Show Conversation


You must be friends with _C_A_T_ to leave a message. Add As Friend