All Messages

By SatevisM on Sep 15, 2014 at 3:49 AM

Thank you

> Show Conversation


By Sylviag on Sep 14, 2014 at 9:49 PM

Rounding up with Hot Diggity Dog congrats!

> Show Conversation


By Sylviag on Sep 14, 2014 at 9:46 PM

And Squeee congrats!

> Show Conversation


By Sylviag on Sep 14, 2014 at 9:40 PM

AnimaGIF congrats for buzy badgers!

> Show Conversation


By Sylviag on Sep 14, 2014 at 9:21 PM

LOL kits and kids - can't keep them out of the mud.

> Show Conversation


By Sylviag on Sep 14, 2014 at 9:03 PM

I often don't watch long vids cuz I just don't have the time. But the title on the ditch digger intrigued me and then I got fascinated by this fabulous piece of equipment and the mad skills of the operator LOL BTW, Sigh, The flamingo is another copy of an FP http://cheezburger.com/4897676288 I'm beginning to think they all are.

> Show Conversation


By jadzia23 on Sep 14, 2014 at 8:15 PM

Sadly we didn't get much out of that last rain other than the rain Friday morning. We may get rain from Odile too, but a high pressure system could keep it away. I hope you don't get more flooding. How was your weekend? Have a great evening and Moanday :)

> Show Conversation


By Sylviag on Sep 14, 2014 at 5:27 PM

Yesss on making me smile with Manhatten Marionettes! And giggul too. What a treat for anyone passing by. I love street performers. Used to enjoy them when going to hang out in Seatte. I guess sometimes there are some in Bend but we haven't been in the downtown area enough to catch them so far.

> Show Conversation


By Booboo22 on Sep 14, 2014 at 5:12 PM

Once again you are ROCKING the house! Just saw your badgers now WOOO HOOOOO! And yup I love that type of goggie-the breed escapes me right now but it is one of the largest out there ;)

> Show Conversation


By onefinekitty on Sep 14, 2014 at 4:29 PM

Badger congratzs!

> Show Conversation


By Booboo22 on Sep 14, 2014 at 3:42 PM

Congrats on the BIG ole goggie gif!!! This is the first time I have been on cheezburger today and just now saw him!

> Show Conversation


By Sylviag on Sep 14, 2014 at 3:40 PM

Oh my stars - rice paddies is tooo funny.

> Show Conversation


By beernbiccies on Sep 14, 2014 at 2:26 PM

Thanks ani - no they're not mine - cute ain't they?

> Show Conversation


By Sylviag on Sep 14, 2014 at 10:35 AM

Oooh, nice tie in to Black Kitteh on your great Mythbuster - be sure to pass it on to BF.

> Show Conversation


By 1TeamKSO on Sep 14, 2014 at 9:57 AM

From Sylviag. Thanks for participating! http://cheezburger.com/8318232064

> Show Conversation


By JeffCatsBookClub on Sep 14, 2014 at 9:35 AM

Ohai Ani! No wait - Ahoi Ani :D Thx very muchly for the ship's cat myth! I actually didn't know that... Greets ~ Jeff

> Show Conversation


By violetD on Sep 14, 2014 at 8:10 AM

Catercisegratz!!! YAY ANNIE!!! What a hilariously strange cat!! Of course aren't they all?! ;)

> Show Conversation


By TENDERHEART2002 on Sep 14, 2014 at 6:38 AM

happy sunnyday ani.s4

> Show Conversation


By Lexi05 on Sep 14, 2014 at 6:13 AM

Señor Gif FP! Congratz!

> Show Conversation


By anselmbe on Sep 13, 2014 at 7:48 PM

Hi Annie, haven't posted much the last days. Trying to catch up with all the relevant news for my job since late June ... The leg is hurting. Sometimes more, sometimes less. I have to be more careful in bed though. Made a wrong move tonite and zing!!!!!!!!!!!!

> Show Conversation


You must be friends with ani.s4 to leave a message. Add As Friend