All Messages

By PoussinBoi on Mar 26, 2012 at 3:00 PM

Ebbry yeer I hed off wiht frenz faw a caravan camping lolliday ;) !! See teh river pic awn mai profylol !! Isle pop in but nawt sew mutch til arfta Eatser !!

> Show Conversation


By Winnie-Wonka on Mar 26, 2012 at 1:22 PM

Yep, I caught that! The Pretenders song always made me think of Joni Mitchell. Yay, progress!! ~lol~

> Show Conversation


By Winnie-Wonka on Mar 26, 2012 at 12:18 PM

Your "paved paradise" comment brought to mind that awesome song by The Pretenders, "My City Was Gone." Were I in a better place right now I'd certainly twist those lyrics around a bit. *sigh*

> Show Conversation


By littleAPC on Mar 26, 2012 at 9:22 AM

here yu go: http://cheezburger.com/6030341120

> Show Conversation


By littleAPC on Mar 26, 2012 at 9:06 AM

If you want a lol about logging off for the day let me kno. I hav one (just haven't uploaded it to ICHC yet).

> Show Conversation


By littleAPC on Mar 26, 2012 at 8:28 AM

And another point is advertisers watch the # of people on the site too. Who knows they may notice it too. ;-)

> Show Conversation


By littleAPC on Mar 26, 2012 at 7:22 AM

Morning! I just thought of something, and i'm not sure it makes much difference or not but thought I'd run it by yu. A lot of people stay logged on here, even if they're not on the site, and I was wondering would it make a difference if for Apr 2 we just didn't log on at all. I now with a lot of sites even if yu'r just looking they know yu'r logged on and there. Wouldn't it make a bigger statement if no one logged on here? I for one will NOT log on (also ensures that yu don't fav something by accident).

> Show Conversation


By jlandis on Mar 26, 2012 at 4:53 AM

Bless you! I guess it's true -- those last few hundred are the hardest! LOL! Thanks again for all your hard work, Catena!

> Show Conversation


By jlandis on Mar 26, 2012 at 3:33 AM

Hi, catena! Could I please trouble you for some more collectibles? I'm sorry to have to ask after all you've done, but you know I'm shameless! :) I have homes for You've Got Mail and Gonna Hate Kid, if they're available. Thank you for all your kind and patient help! ~Jane

> Show Conversation


By PoussinBoi on Mar 26, 2012 at 12:24 AM

Ohai Catena. Saw yoor cawmint. Isle bi away frum 28th til arfta Eatser sew not heer mutch !! FYI, uther groups arr trying tu wurk thruu teh prollems eg, see comments by SylviaG and also Cheezburger (Ben) on page 2 or 3 of Echopoint messages : http://app.cheezburger.com/echopoint/Messages - Cheese, PB

> Show Conversation


By littleAPC on Mar 25, 2012 at 6:48 PM

What is real crazy is they knew things weren't working before they released it. Now there's always bugs that will pop up when you start something new like this. But you fix the problems you know of before releasing it. We may not be able to change anything but at least we can let them know we're mad.

> Show Conversation


By Klea on Mar 25, 2012 at 6:03 PM

Thank you for offering, but I'm fine with collectibles. :o)

> Show Conversation


By littleAPC on Mar 25, 2012 at 5:51 PM

Thanx, you think people are upset? LOL I can't believe how many lolz have been made about Beta. I'm getting close to 300. Oh I love the your profile pic. Cute kitties. *chin-skratches n purrrz*

> Show Conversation


By FairfaxCyn on Mar 25, 2012 at 4:51 PM

Do you still need help with collectibles? I've been away from the site but am back now... And what's this beta thing? I NEED to be caught up! --Thanks, Cynthia

> Show Conversation


By littleAPC on Mar 25, 2012 at 4:48 PM

Hai, neu Cheezfrend! Yup, I'm with yu. No ICHC Apr. 2. I've put yur lol in 'pffffft to Beta' Site.

> Show Conversation


By Winnie-Wonka on Mar 25, 2012 at 12:25 PM

Honey, I don't know that it will do one little bit of good...but yep, I'm down with it. :o)

> Show Conversation


By NCcharmer on Mar 25, 2012 at 11:27 AM

LittleAPC said she would join us.

> Show Conversation


By Winnie-Wonka on Mar 25, 2012 at 10:22 AM

Oh, yeah...I'm all in. :o)

> Show Conversation


By NCcharmer on Mar 25, 2012 at 9:53 AM

See, you need a lol. Constable65 can do a good one. I am on hiatus. Still a little melancholy due to a death of a family friend. I don't feel "up"

> Show Conversation


By Constable65 on Mar 25, 2012 at 9:51 AM

Hey Catena! I am doing well, thanks! I hope you and yours are also! Thanks for the info about the strike! Maybe the PTB will get the message. I hope they will. Is this going info going out only in message, or will there be LOL's announcing this also?

> Show Conversation


You must be friends with azevedan to leave a message. Add As Friend