Messages between bgcmeowrrrr and catsuberalles


By catsuberalles on Feb 15, 2015 at 9:19 PM

You're welcome. Lotsa love back.


By catsuberalles on Feb 15, 2015 at 8:25 PM

Condolences *purr*


By catsuberalles on Feb 10, 2015 at 9:27 AM

Hm...I'm on a fast connection and having a problem with the favorite "button." Such a chore, need multiple taps or clicks...not the same, but still I feel your pain.


By catsuberalles on Feb 8, 2015 at 3:12 AM

PS thx 4 faves.


By catsuberalles on Feb 8, 2015 at 3:11 AM

Muy bien! Hope you get to do todo your to do list. Say that ten times fast, eh? Toodles!


By catsuberalles on Feb 7, 2015 at 10:42 PM

ED WiFi. My silly wonderful friend, I keep telling you to take your phone and laptop to the cell store and have them demonstrate tethering. With tethering you can get online anywhere you can get cell service.


By catsuberalles on Jan 25, 2015 at 12:18 AM

Thanksgiving, yes.


By catsuberalles on Jan 17, 2015 at 9:05 PM

lol my dear meowrrrrr, you are one of the DELIghts of my life. Rock on! cua-l8r when you get back.


By catsuberalles on Jan 16, 2015 at 10:47 AM

You sound like you are relishing the prospect! Long as you don't hot dog it out there, your buns will be safe. ;) Enjoy, and say hello to the constellations for me. PS thx for faves.


By catsuberalles on Jan 15, 2015 at 10:59 PM

Will you be doing any rock hounding? Rock on! Purrrrz back atcha.


By catsuberalles on Jan 9, 2015 at 11:47 AM

Did we discuss this? I don't think we did. This was Wednesday night: http://cheezburger.com/8422481152 There's a little more to the story, but I don't feel like elaborating and didn't feel like sending around an email update.


By catsuberalles on Jan 8, 2015 at 12:42 PM

Yeah...but she keeps getting worse, no matter what I do.


By catsuberalles on Jan 7, 2015 at 9:57 PM

JenniFUR should say WAAAAL SHUUURE! to my Graycee cat. Right as you posted, she went into her halp me I'm starbing!! routine. Oh poor deprived kitty. Can't give her too much at a time or else she pukes. That keeps me hopping. (She eats more wet than dry.)


By catsuberalles on Jan 7, 2015 at 9:34 PM

*purrrrrrrr*


By catsuberalles on Dec 24, 2014 at 5:58 AM

Shiver me whiskers! >^..^<


By catsuberalles on Dec 9, 2014 at 9:13 PM

"I've got some rocks / I've got some filings" (Simon & Garfunkel)


By catsuberalles on Dec 9, 2014 at 9:01 PM

Sounds SciFi-ish. :-)


By catsuberalles on Dec 9, 2014 at 1:09 PM

You're welcome. Treasure? Like precious stones? Yes, I've been said to have rocks in my head. :D


By catsuberalles on Dec 8, 2014 at 8:34 PM

Nice from Tim-cat and lols with Graycee's picture. Canines, do not want. Hurray if is good for niece.


By catsuberalles on Dec 7, 2014 at 2:18 AM

aw thanks. She's an odd gray, perhaps brown-gray.


By catsuberalles on Nov 30, 2014 at 4:09 AM

Typos are great lol fodder.


By catsuberalles on Nov 29, 2014 at 11:23 PM

" Sir is of a kindred with a long ago buddy of mine." Time to break into a chorus of "Small World."


By catsuberalles on Nov 26, 2014 at 11:53 AM

ED SirNot is not a knight owl? What a disappointment. (Kidding!) Purr the typo, in lieu of a Photoshopped picture, I grabbed a random handy pic. http://cheezburger.com/8386878464


By catsuberalles on Nov 25, 2014 at 12:14 AM

lol as usual. Sneaky toes.


By catsuberalles on Nov 24, 2014 at 10:49 AM

Was toes around to take the blame? ;)


By catsuberalles on Nov 24, 2014 at 3:58 AM

Disappointing dichotomy between Phili written and spoken (sung) word, eh? How long were you there? One way to avoid disappearing messages is to compose elsewhere and c&p, as I'm doing now. Purrs back atcha.


By catsuberalles on Nov 23, 2014 at 10:42 PM

Yup. Ditto lead singer's voice.


By catsuberalles on Nov 23, 2014 at 12:36 AM

Silvertoes is a single. Listened...meh.


By catsuberalles on Nov 21, 2014 at 7:35 AM

Google Translate, lol. Maybe Sir Silver or Swoosh can help me.


By catsuberalles on Nov 19, 2014 at 11:43 PM

Moozix is my life. :-)