The latest from funbuns

funbuns funbuns left a message for DiscordedChangeling

Gg :D I'm gonna sleep now XD

funbuns funbuns left a message for ToxicSparky

gg! :D i need some sleep XD

funbuns funbuns left a message for ToxicSparky

XD..I would of gotten away with it too! if wasn't for you kids and that dog!

funbuns funbuns left a message for ToxicSparky

he's your main huh?

funbuns funbuns left a message for DiscordedChangeling

k :3

funbuns funbuns left a message for DiscordedChangeling

oh :3 cool.

funbuns funbuns left a message for ToxicSparky

ah cool, he's odd but I like it, I have to work on his hp stealing move..it's slow and you can't alw ... [more]

funbuns funbuns left a message for ToxicSparky

also you and duck hunt dog man! I just can't get a hang of him but i battle and just be like.."damn. ... [more]

funbuns funbuns left a message for king_salacity

so..how's your day going so far big boy?

funbuns funbuns left a message for ToxicSparky

if you know how to tree you can just chop the competition down. (XD best villager pun)

funbuns funbuns left a message for ToxicSparky

yup XD that tree.. hey your shoes untied *BAM*

funbuns funbuns left a message for king_salacity

nice dude! XD

funbuns funbuns left a message for ToxicSparky

dude me to, did you see me just like jump off the edge? XD just like: am i gonna maker it?!...nope . ... [more]

funbuns funbuns left a message for king_salacity

(cool :D....and i lost cable XD

funbuns funbuns left a message for ToxicSparky

yeah XD I like I GOT A HAMMER BRO! ...but epic match bro gg XD

About Me

Man

Living in DCs House

Born on July 21st

(meh life)Hello! call me funbuns, I'm your average gentlemen pony, no super special talents. I'm in the movie/photography business, any thing that has to due with film really, but that's all really more of a side job...I work full time at the local burger joint, I'm the manager so come on down for a tasty burger! :D...yeah i got to do a little promotional work now and then :P but syrsly come on down for a good time ;3 I like helping in any way i can, If you ever need any thing just let me know!...

Sites

funbuns has no sites.

Messages

You must be friends with funbuns to leave a message. Add As Friend

12 of 13090 messages
By king_salacity on Dec 21, 2014 at 9:08 AM
“well i got a migraine so i had to leave but im back now”

By DiscordedChangeling on Dec 20, 2014 at 11:58 PM
“good night sweet buns! keep the crawler out of your dreams!”

By DiscordedChangeling on Dec 20, 2014 at 11:58 PM
“idea for the next match: boxing ring, funbuns and i each fight.. but only o... [more]

By Exiled_Changeling on Dec 20, 2014 at 11:46 PM
“how do you custom taunt?”

By Exiled_Changeling on Dec 20, 2014 at 11:34 PM
“you down for a bit of custom fighters???”

By ToxicSparky on Dec 20, 2014 at 11:09 PM
“Lol i love the duck hunt.”

By ToxicSparky on Dec 20, 2014 at 11:05 PM
“Best newcomer XD i just like that dog.”

By ToxicSparky on Dec 20, 2014 at 11:03 PM
“I love duck hunt dog”

By DiscordedChangeling on Dec 20, 2014 at 11:03 PM
“imma make a new game... tell exiled toxic and lord helix plz”

By ToxicSparky on Dec 20, 2014 at 10:59 PM
“good to hear that,because i don't know how to use Robin XD”

By DiscordedChangeling on Dec 20, 2014 at 10:58 PM
“with dunk hunts side special, press b as its in the air :3”

By ToxicSparky on Dec 20, 2014 at 10:56 PM
“Lol i love it! bad puns are punny”