Messages between littleAPC and allcatsloved


By littleAPC on Feb 22, 2016 at 7:49 PM

Hopefully they'll be too busy on affentures to fight over him. LOL But yu may hav yur hands full.


By allcatsloved on Feb 22, 2016 at 6:47 PM

Oh yeh, Molly and Dusty are regulars over heerz. Mauy mite habs sum competition wiff Lilli coz she lieks Dusty too. *Liili gibs me da fuzzy eyeball* :D


By littleAPC on Feb 22, 2016 at 4:11 PM

Mauy wants to know if dusty can come too. *whispers* she kinda likes him...shhhh.


By allcatsloved on Feb 22, 2016 at 4:02 PM

O yeh, send Mauy over. Da kits can't waits coz dey habs lots ob adbenchurs planned after da bowl licking. :D HUGZ! xox


By littleAPC on Feb 22, 2016 at 3:14 PM

Oh those kittehs are such sweeties. I'll be waitin for deh caek. I gots mai fork rite here. Oh Mauy wants to kno if she can lick a bowl. *gives all the kittehs hugs* Oh I haven't forgotten yu *POLAR BEAR HUGS*


By allcatsloved on Feb 22, 2016 at 2:52 PM

Happity Birfday sweetie pies! Da kitties are baking yu a chawklit caeks an dey will beam it over to yu wiff da transformer as soon as dey is dun licking da bowl, spachoola, and mixer whirlies! xox


By allcatsloved on Jan 1, 2016 at 8:47 PM

Uh....yeh....I tole doze kitties to hurry up an fax dat caek! :D


By littleAPC on Jan 1, 2016 at 3:43 PM

*looks round* hmmm I was sure dere was a big Birfdai caek here.....wait, here's sum crumbs. Oh too late, kittehs got deh crumbs. Okai I'll wait for deh fax. Bettur den nothing I guess. LOL


By allcatsloved on Jan 1, 2016 at 3:29 PM

*buuuurrrrrrp* Wut caeks? I no see no caeks. Heee! Tanks fur da birfday wishes and i'll has my kitties fax yu a piece ob cakes. ;) And Happity New Years to you! xox


By littleAPC on Jan 1, 2016 at 2:48 PM

*huff, huff* did I get here in time for sum birfdai cake? Hope yur having a great birfdai wid lots of cake 'n nip.


By allcatsloved on Apr 23, 2014 at 6:55 AM

Thank you my love. She finally feels good again and she's with all her friends. xox


By littleAPC on Apr 22, 2014 at 6:07 PM

So sorry to hear about BooBoo. I'm sure BooBoo's running around the Meadow like a littel kitten again. *warm hugs*


By littleAPC on Feb 22, 2014 at 11:29 AM

Oh wow! chawklit caek wid chawklit icing 'n chawklit spinkluls! Dat's my fabourite caek. *cheks mai fax mashine* hope I gets id soon, I'm so hungry now. Thank all deh kittehs, dey are deh bestest. I'm tryin to hav as much fun as dis body can have LOL I'm too young to be old!! *snicker* *snuggles 'n belly-rubs* to all.


By allcatsloved on Feb 22, 2014 at 11:04 AM

Happity Burfday lilAPC!! Awl mai kittehs ar baking yu a caeks (chawklit wiff chawklit icing and chawklit spinkuls) and is trying to transport it via fax sinse da transporter is borked. heehee! Beeg HUGZ n BONKS! Has lotsa funz, K? k.


By allcatsloved on Feb 14, 2014 at 9:37 AM

O tankQzz fur teh Valentines! Happie Valentines Day to yu too! HuggLeS! xox


By littleAPC on Feb 14, 2014 at 9:25 AM

Happy Balentine's Day, my frend: http://cheezburger.com/8062330112


By allcatsloved on Jan 1, 2014 at 3:24 PM

Ooops! Ai wuz aseeps! heehee! Ai got up wunse to see wat all da noise wuz. Juss da kittehs habbing a party!!! :D TANKS sweetie pies fur teh LOL and wishes. May dis Noo Yeer bring yu peace and joy. HUGZ! xox


By littleAPC on Jan 1, 2014 at 12:13 PM

Hope yur having a wonderful birfdai: http://cheezburger.com/7981465344


By allcatsloved on Sep 6, 2013 at 3:13 PM

Faneez! Mai mind went blank, ob corse, but derz nawt much I do but taek care ob ebrybuddy! :D xox


By littleAPC on Sep 6, 2013 at 2:52 PM

Kongratz on bein the Featured User dis week. Great interbiew.


By littleAPC on Aug 10, 2013 at 9:18 AM

Thanx, I hope dat's a strong lock, or we's in trubbuls. LOL I didn't kno Basement Cat was so cute - think I's in his power...must...open...cage...


By allcatsloved on Aug 10, 2013 at 8:27 AM

Clappity on yur LOLcat FP! WOOT Too kyooots! He gonna be a terror wen he gits owt! :D xox


By allcatsloved on Jun 24, 2013 at 7:14 AM

*bbzzzzzzzz* ARG! lolol!


By littleAPC on Jun 23, 2013 at 6:24 PM

LOL How'd my fly get over to yu? But yu can keep him, my hand's tired from tryin to swat him 'n deh kittehs necks r sore from watchin him zip back 'n forth. I can't believe a dumb fly beat us. *puts sum ice on my tired wrist* Dang fly!


By allcatsloved on Jun 23, 2013 at 3:00 PM

i dont eben kno how i gotted ober to yur messije coz i wuz ober at Patblos and den furgettmenots and den....YU! Hao dat happn? lol!


By allcatsloved on Jun 23, 2013 at 2:58 PM

Ai tinks yur fly caemd ober to mai howse. Nobuddy can git him and now da kittehs are lieks "ho hum, we'z tired!" ARG! :D


By allcatsloved on May 16, 2013 at 7:40 PM

O hai! Tanks fur liking mai LOL! I'm doing very well. I hope all is well with you and that you're have some great weather. Has a bery nice week-end! xox


By littleAPC on May 16, 2013 at 4:41 PM

Lub yur 'Hao i git down?' lol. Soooo cute. Hope all's well wid yu! Take care.


By allcatsloved on Feb 21, 2013 at 9:13 PM

Ai'z puttin mai red cape on! Da red dot will meet his match wiff..ta da..supercat! :D


By littleAPC on Feb 21, 2013 at 8:56 PM

Wait till the 'red dot' comes out. ;-D